Subject: FW: FW: Kukesaare ehitusprojekti kooskõlastamine_Transpordiamet
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 15:24:56 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, October 11, 2024 3:23 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kukesaare ehitusprojekti kooskõlastamine_Transpordiamet

Tere

Lasin teostada tugimaantee "Rakvere-Luige" ( tee nr.21 ) 43,18 kilomeetril 
paikneva ristumiskoha pöörderaadiuste kontrolli ning leiti, et ol.olevad 
pöörderaadiused on piisavad ning antud lause kajastub ka projekti 
seletuskirjas lk 55 ja lk 67

Ning pöörderaadiuste sobivuse kontrolli käigus vormistatud joonis on toodud 
projekti lisas 8

Korrigeeritud projekt on alla laetav aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/w6l9vg62fh9sb9i6kzhh7/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2_.pdf?rlkey=cn08ad1wjocurmiv5dcgdnwg7 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/w6l9vg62fh9sb9i6kzhh7/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2_.pdf?rlkey=cn08ad1wjocurmiv5dcgdnwg7&st=ult85ymb&dl=0> 
&st=ult85ymb&dl=0

Tugimaantee "Rakvere-Luige" ( tee nr.21 ) ja kohaliku tee 
"Venevere-Mariküla" ristumiskoha pöörderaadiuste kontrolli teostamine ei ole 
siiski vajalik

kuna kohaliku teed "Venevere-Meriküla" on projektis käsitletud kui ühte 
võimaliku juurdepääsu teed.

Projektis ei ole ette nähtud kohalikul "Venevere-Meriküla" teel ning eelpool 
mainitud ristumiskohas tööde teostamist.

Tugimaantee "Rakvere-Luige" ( tee nr.21 ) teekaitsevööndis ei ole lisaks 
kruuskattega Kukesaare tee ehitamisele muid töid ette nähtud.

Antud lause kajastub ka projekti seletuskirjas lk 67

Lugupidamisega

Rasmus Suik

55540668

OÜ Vesine

Kuupäeval neljapäev, 10. oktoober 2024 at 12:26, kirjutas Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>:

Tere.

Tänan projekti eest.

Paar tähelepanekut.

1.	Seletuskirjas ei leidnud infot, kas projekti koostamisel on kontrollitud 
riigitee 21 ja Kukesaare tee olemasoleva asfaltkattega ristumiskoha 
pöörderaadiuste sobivust, st vastavust liikluskooseisule metsaveomasinad 
(meie 10.11.2021 kirjas nr 7.1-1/21/26972-2 p 1). Kui olete kontrollinud ja 
veendunud, et pöörderaadiused on sobivad, siis palun lisage seletuskirja 
vastav kinnitus.

2.	Kuna seletuskirja järgi toimub juurdepääs projektalale ka riigitee 21 ja 
kohaliku 3810016 Venevere-Mariküla tee kaudu, siis palun analoogselt hinnata 
ka selle ristumiskoha pöörderaadiuste sobivust ja lisada kinnistus 
seletuskirja (meie kirjas p 2).

3.	Igaks juhuks küsin, kas riigitee 21 kaitsevööndisse on (lisaks Kukesaare 
tee rekonstrueerimisele alates PK 00+15) veel töid kavandatud?

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 9, 2024 4:39 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kukesaare ehitusprojekti kooskõlastamine_Transpordiamet

Tere

OÜ Vesine on koostanud RMK tellimusel ehitusprojekti "Kukesaare 
metsakuivenduse ja teede rekonstrueerimine ning tee ehitamine" töö nr. 
2022-09 ning esitab selle Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks esitatav projekt on alla laetav aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/u2lbyus2rydj56ij5d8rs/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2.pdf?rlkey=jzicaa3zuopytcsqz9q1doztt 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/u2lbyus2rydj56ij5d8rs/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2.pdf?rlkey=jzicaa3zuopytcsqz9q1doztt&st=q3laifg8&dl=0> 
&st=q3laifg8&dl=0

Projekt on esitatud transpordiametile kooskõlastamiseks kuna osad projektis 
ette nähtud tööd jäävad tugimaantee "Rakvere-Luige" ( tee nr.21 ) 
kaitsevööndisse

Küsimuste korral julgelt ühendust võtta .

Võimalikult kiiret kooskõlastust ootama jäädes

Lugupidamisega

Rasmus Suik

55540668

OÜ Vesine

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.